Kilépés a testnevelés tantárgy kereteiből, tehetséggondozás, innováció
Évtizedek alatt arra a következtetésre jutott, hogy a tanítványainak akkor tudja nyújtani a legtöbbet, ha kilép a szűkebb értelemben vett testnevelés tantárgy kereteiből. A diákok személyiségének és testi – lelki fejlődésének holisztikus megközelítéséből kiindulva, különböző szakos kollégáival szorosan együttműködve, más tudományterületek valamint a művészetek bevonásával növelte oktató – nevelő munkája hatékonyságát.
Ezzel a gondolattal kezdődött meg a kezdeti nehézségek megoldására született Jó gyakorlat továbbfejlesztése, ami végül a „Komplex 3+T” tehetséggondozó módszer megalkotásához vezetett.
Szakmai programjáról:
A kutatások szerepe a Komplex 3+T programban
A kutatások elsősorban azért kerültek a programba, mert rendszerben való gondolkodásra késztetik a gyerekeket. A vizsgálatok során végzett tervezés, szervezés, mérés és elemzés nagymértékben hozzájárul a kognitív képességterület fejlődéséhez és nem utolsó sorban a rendszerszerű gondolkodás elsajátításához.