ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
JUTAKI Kft. – Hungary Expert a Tanárokért és a Diákokért | |
Székhelye: | 2040 Budaörs, Kisfaludy utca 18. |
Nyilvántartási száma: | 13-09-228818 |
Nyilvántartó szervezet: | Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága |
Adószáma: | 32346497-2-13 |
Képviseletében: | Véghné Juhász Krisztina Júlia ügyvezető |
E-mail címe: | info@hungary-expert.com |
Weboldal: | https://www.tanartovabbkepzes.hu/ |
Levelezési címe: | 2040 Budaörs, Kisfaludy utca 18. |
PREAMBULUM
A JUTAKI Kft. – Hungary Expert a Tanárokért és a Diákokért, mint Szolgáltató (a továbbiakban: „Szolgáltató”) a jelen Általános Szerződési Feltételekben (a továbbiakban: ÁSZF) a következőket teszi lehetővé:
- PROGRAMOKBAN TÖRTÉNŐ RÉSZVÉTEL
A Szolgáltató az általa üzemeltetett ERP rendszer segítségével az azt – igénybe vevő tanulók, partnerek, oktatók, diákok, és projekt résztvevők számára biztosítja, hogy a Szolgáltató bármely honlapján [www.hungary-expert.com, www.tanartovabbkepzes.hu; a továbbiakban: „Honlap”] elérhető linken keresztül regisztráljanak, jelentkezésük esetén pedig a Honlapokra látogató felhasználók és ügyfelek részt tudnak venni az alábbi programokban (a továbbiakban: „Programok”)
- Erasmus 2021-27 KA1 köznevelési projekten belül megvalósítani kívánt és megvalósuló tanári és diákmobilitás program;
- ERASMUS+ Diákmobilitás, azaz a KA2-es pályázat projekt;
- ERASMUS és Hungary Expert Utazási Iroda saját képzései projekt.
A képzéseket megvalósító Partnerekkel együttműködés keretében külön SZERZŐDÉS kerül megkötésre.
2. UTAZÁSKÖZVETÍTŐI TEVÉKENYSÉG
A JUTAKI Kft. – Hungary Expert Utazási Iroda, mint utazásközvetítő (székhely: 2040 Budaörs, Kisfaludy utca 18., nyilvántartási szám: U-000611, adószám: 32346497-2-13, e-mail cím: info@hungary-expert.com, weboldal: www.hungary-expert.com, www.tanartovabbkepzes.hu, www.nyelvrepalyazok.hu) által közvetített utazásokra, az utazási szolgáltatásokra vonatkozó szerződésekről, különösen az utazási csomagra és az utazási szolgáltatás együttesre vonatkozó szerződésekről szóló 472/2017. (XII. 28.) Kormányrendelet, valamint a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) rendelkezései az irányadóak.
ERASMUS PROGRAMOKBAN, VALAMINT A SZOLGÁLTATÓ SAJÁT KÉPZÉSEIBEN TÖRTÉNŐ RÉSZVÉTEL
A JUTAKI KFT. a Tempus Közalapítvánnyal együttműködve ERASMUS+ pályázati támogatásban résztvevő oktatási intézmények tanárai és munkatársai részére külföldi intézményeknél képzést biztosít. Az együttműködés során a JUTAKI KFT. biztosítja a részt vevő tanár hallgatók számára a képzésre való jelentkezési és képzési felületet. A JUTAKI KFT. a jelentkezések után a hallgatók adatait átadja a képzést lebonyolító intézmény részére a bizonyítványok megszerzése és a szállás biztosítása érdekében (adattovábbítás).
1. A Szolgáltatás tárgya, részvételi feltételek
Jelen Programokban csak az a Felhasználó vehet részt, aki regisztrált a Honlapon elérhető linken keresztül az ERP rendszerben, és ezáltal a Szolgáltató Ügyfelévé vált (a továbbiakban: „Ügyfél”), valamint elfogadta a jelen ÁSZF-et és megismerte az Adatkezelési Tájékoztatót.
A Honlapon feltüntetésre kerülnek a Felhasználó által igénybe vehető szolgáltatással vagy termékkel kapcsolatos támogatások, melyek bővebb ismertetése az adott program leírásánál található. A Felhasználó a regisztrációt követően veheti igénybe a támogatást és a Programokat.
A Szolgáltató kijelenti, hogy a szolgáltatásokkal kapcsolatos pontos ismertető a Partnerek egyedi szolgáltatásának részletezésénél vagy a program leírásában találhatóak, így a Felhasználó a szolgáltatásra vonatkozó kedvezmény kiválasztásakor és a szolgáltatás igénybevételekor köteles megismerni az ahhoz kapcsolódó pontos leírást és feltételeket.
A Szolgáltató – kivéve a Hungary Expert Utazási Iroda saját képzéseit – a Honlapon található helytelen információért nem vállal felelősséget, tekintettel arra, hogy azokat a Partnerek biztosítják és nyújtják.
A Szolgáltató szolgáltatását csak nagykorú, vagyis 18. életévüket betöltött személyek vehetik igénybe, akik kifejezetten elfogadják a jelen ÁSZF-ben, valamint az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat.
2. Regisztráció, adatbeviteli hibák javítása
A Felhasználóknak regisztrálniuk kell az ERP rendszerben, melynek során Ügyfelekké válnak. A regisztráció során a Felhasználó köteles a valóságnak megfelelő adatai megadására. A téves, vagy helytelen adat feltüntetésért a Szolgáltató nem felelős, ellenben a Felhasználó a helytelen adatok megadásából fakadó esetlegesen felmerülő károkért teljes felelősséggel tartozik. A Szolgáltató jogosult a regisztrált Felhasználót törölni, amennyiben a Felhasználó megszegi a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
A Felhasználó a regisztráció során felhasználónevet és jelszót kap, melyeket köteles titokban tartani.
A Felhasználó tudomásul veszi, hogy az általa tévesen megadott e-mail cím a visszaigazoló e-mail hiányát jelenti, mely esetben nem jön létre a felek között érvényes szerződés.
3. Szellemi tulajdonjogok
A Honlap egésze, szövegei, annak tartalmi elemei, megjelenése a Szolgáltató tulajdonát képezik. A Szolgáltatótól az Ügyfelek részére átadásra kerülő dokumentumokra vonatkozóan a Szolgáltatót és/vagy a Partnert szerzői jogok illetik meg, az átadott dokumentumok egésze, annak grafikus elemei, a szolgáltatás során megadott tájékoztatás, gyakorlat, információ, a dokumentumok szövege szerzői jogi védelem alatt állnak és azok Szolgáltató szellemi know-how-ját képezik.
4.Szavatosság és felelősség kizárás
A Felhasználó/Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatások célja a programokban támogatással való részvétel. A Szolgáltató a Partnerektől összegyűjtött projektprogram-ajánlatok közzététele során a programajánlatok pontosságáért, biztosításáért vagy annak elmaradásáért nem szavatol. A Felhasználó/Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Honlapon található programok csak és kizárólag a Felhasználó/Ügyfél személyes céljaira használhatók, kereskedelmi célokra nem jogosult azokat igénybe venni.
A Felhasználó/Ügyfél vállalja, hogy a Szolgáltatások igénybevétele során megismert programajánlatokkal, azok teljesülésével vagy teljesülésének elmaradásával összefüggésben, vagy az azokból fakadó következményekkel kapcsolatban nem érvényesít semmiféle követelést a Szolgáltatóval szemben, kivéve a Szolgáltató saját képzéseit.
5. Online Megrendelés/támogatott és nem támogatott saját finanszírozású képzések, programok igénybevételének menete
Az Ügyfél a kiválasztott és igénybe venni kívánt szolgáltatást kosárba helyezi, majd véglegesíti megrendelését. Az Ügyfél valamennyi megrendelési adatot megtekintheti összegezve, ellenőrizheti és nyugtázhatja a megrendelését. A Szolgáltató e-mailben a megrendelés beérkezéséről beérkezési igazolást küld, ami megrendelés visszaigazolásnak, és az megrendelés Szolgáltató általi elfogadásának minősül. Ajánlatnak a Szolgáltató által megadott, a Honlapon feltüntetett árak minősülnek.
Ingyenes, támogatott programok esetében az Ügyfelet nem terheli fizetési kötelezettség a Szolgáltató felé.
A megrendelés véglegesítésével létrejön a felek közötti szerződés. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) alapján az így létrejövő szerződés üzlethelyiségen kívül kötött, magyar nyelvű, szolgáltatás nyújtására irányuló szerződésnek minősül. Az Ügyfél általi elfogadással létrejött szerződés alapján az Ügyfélnek csak külön megrendelés esetében keletkezik kötelezettsége az esetleges fizetésre, és a Szolgáltatónak a megrendelt program teljesítésére.
A Szolgáltató fenntartja magának a jogot az esetleges programváltozásokra, különösen a létszámhiány esetében, melynek során a meghirdetett képzések vagy programok elmaradhatnak, illetve más időpontban indulhatnak.
6.Fizetési feltételek
Ügyfél tudomásul veszi, hogy a megrendeléssel a nem ingyenes, nem támogatott, saját finanszírozású képzések esetében a megrendelés véglegesítésével és elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik, számla ellenében.
Ügyfél a fizetést átutalással teljesítheti a számlában megjelölt bankszámla számra történő átutalással, közleményben a számla sorszámának feltüntetésével.
Szolgáltató a számlát e-mailben küldi meg elektronikusan az Ügyfél által megadott e-mail címre.
Jelen ÁSZF elfogadásával Ügyfél kifejezetten hozzájárul a számla elektronikus úton való megküldéséhez.
7. Ügyfél Tájékoztatása az elállási/felmondási jogról
Elállási jog – kizárólag képzési szolgáltatások esetén
A jelen pontban szabályozott 14 napos elállási jog kizárólag a képzési szolgáltatásokra vonatkozik, és nem alkalmazható utazásközvetítői szolgáltatásokra. Az utazásszervezéshez kapcsolódó elállási és lemondási feltételeket a jelen ÁSZF 15. pontja tartalmazza.
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-a alapján az Ügyfél jogosult a képzési szolgáltatástól 14 naptári napon belül, indoklás nélkül elállni. Az elállás akkor gyakorolható, ha a szolgáltatás nyújtása még nem kezdődött meg a 14 nap letelte előtt.
A Szolgáltató ezúton tájékoztatja az Ügyfelet, hogy a képzési szolgáltatások esetében a teljesítést az Ügyfél kifejezett kérésére a 14 napos határidő lejárta előtt megkezdi, amennyiben a képzés kezdőnapja a jelentkezést követő 30 napon belül van. Ez esetben az Ügyfél a jogszabály szerint elveszíti az elállási jogát, és a szolgáltatás árának visszatérítésére nem tarthat igényt, még akkor sem, ha az elállási nyilatkozatát a képzés megkezdése előtt nyújtja be.
A Szolgáltató tehát abban az esetben tudja biztosítani az indoklás nélküli 14 napos elállási jog gyakorlását, ha a képzés kezdőnapja a jelentkezéstől számított legalább 30 napon túl esik.
Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás teljesítését követően semmilyen formában nem gyakorolhatja elállási jogát.
Az Ügyfél az elállási jogát a jelen ÁSZF 1. számú melléklete szerinti Elállási/Felmondási nyilatkozattal gyakorolhatja.
Felmondás joga
Az Ügyfelet a jelen szolgáltatás nyújtására irányuló ÁSZF tekintetében a szerződés létrejöttétől számított 14 napon belül felmondási jog illeti meg.
Felmondás esetében a szerződés a felmondás közlése napján megszűnik. Felmondás gyakorlása esetében a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti az Ügyfélnek a még nem teljesített szolgáltatás ellenértékét.
Visszatérítés során az eredeti fizetési móddal megegyező fizetési módot kell alkalmazni, kivéve, ha Ügyfél más fizetési mód alkalmazásához hozzájárult. Az Ügyfelet a visszatérítésből kifolyólag semmilyen egyéb költség nem terheli.
Ha Ügyfél elállási, vagy felmondási jogával élni kíván, ezen szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni postai úton, vagy elektronikus úton küldött levél útján az alábbi címre:
Postai cím: 2040 Budaörs, Kisfaludy utca 18.
E-mail: info@hungary-expert.com
8. Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás
A Szolgáltató garantálja, hogy a Honlapján feltüntetett képzések, melyek pályázati támogatásban részesülnek megfelelnek a TEMPUS Közalapítvány által támasztott kritériumoknak.
UTAZÁSKÖZVETÍTŐI TEVÉKENYSÉG
9. A Szolgáltatás tárgya
A Hungary Expert Utazási Iroda (a továbbiakban: „Utazásközvetítő”) utazásközvetítő tevékenységet végez, azaz utazási ajánlatokat közvetít az utazást szervezők és az érdeklődők között. Az utazási szerződés így a két fél között, az utazásszervező (a továbbiakban: „Utazásszervező”) és az utas (a továbbiakban: „Utas”) között jön létre.
Az Utas az utazási szolgáltatás megrendelése esetén minden alkalommal az utazásszervezővel kerül szerződéses jogviszonyba, azaz a szolgáltatás teljesítéséért az utazás szervezője lesz a felelős.
Az utas az Utazásközvetítő által üzemeltetett weboldalon, e-mail útján, vagy a Facebook oldalán keresztül érhet ajánlatot.
Az ajánlatot az Utazásközvetítő írásban küldi meg az ajánlatkérő részére, elfogadás esetén az aláírt szerződés az Utazásközvetítő részére történő visszajuttatásával, valamint a részvételi díj előlegének vagy teljes összegének készpénzben vagy utalással történő megfizetésével jön létre.
Az Utazásközvetítő és Utas közötti Megrendelőlap/Utazásközvetítő Szerződés tartalmazza: az Utas/Utasok személyes adatait, az úti célt, a szálláshely helyét, típusát, az indulás és visszaérkezés időpontját, a szállítás módját, az étkezésekre vonatkozó tájékoztatást, a megrendelhető külön szolgáltatásokat, a részvételi díj összegét és a külön felszámításra kerülő díjakat (pld. adó, illeték, külön szolgáltatások).
10. Fizetési feltételek
A részvételi díj magában foglalja az utazásközvetítő szerződésben megjelölt, tételesen felsorolt egyes szolgáltatások árait. Az Utazásközvetítő tájékoztatja az Utast, hogy az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény alapján a teljes összegre (részvételi díj, illetékek, felárak, kötelező költségek) 27%-os ÁFA kerül felszámolásra, amennyiben Utazó a részvételi díjról a számlát nem saját nevére kéri kiállítani és az utazást nem végfelhasználóként vásárolja.
A részvételi díj végleges megállapítása a szerződés megkötésekor történik. A díj meghatározása nem a napok számától, hanem az igénybe vett szolgáltatásoktól függ. Az indulás és érkezés napja nem mindig jelent teljes napot, a késés és menetrendváltozás miatti időtartam módosulás nem jár árcsökkenéssel, illetve kártérítési kötelezettséggel.
Az Utas a szolgáltatás megrendelésekor köteles előleget fizetni, a fizetendő előleg a teljes részvételi díj 50 %-a. Ettől el lehet térni, ha az utazásszervező partner vagy légitársaság más feltételt ír elő.
Az utazási szerződés alapján fizetendő teljes részvételi díj összegének megfizetését az Utazásközvetítő legkorábban az utazás megkezdése előtt 30 nappal igényelheti, kivéve, ha az utazásszervező vagy a légitársasággal kötött szerződés alapján ennél korábbi teljesítésre van szükség.
Amennyiben az Utazásközvetítő Szerződés megkötésére az utazás megkezdése előtti 30 napon belül kerül sor, az Utas a teljes részvételi díjat köteles a megrendelés aláírásával egyidejűleg megfizetni az Utazásközvetítő részére.
Amennyiben az Utas a részvételi díj teljes összegét határidőre nem fizeti be, az utazásszervező a szerződéstől elállhat. Az Utas ez esetben köteles az utazásszervező kárát az utazás lemondására vonatkozó előírások figyelembevételével megtéríteni.
11. Felelősség
Az utazásközvetítő szerződésen az Utas által feltüntetett adatok valóságáért, helytállóságáért minden felelősség az Utast terheli. Amennyiben nem személyesen az Utas, hanem javára harmadik személy foglalja le az utat, az Utazásközvetítő nem köteles vizsgálni, hogy e harmadik személy jogszerűen képviseli-e az Utast, valamint, hogy az általa megadott adatok a valóságnak megfelelnek-e.
Az Utast terhelő kötelezettségek és felelősség az Utas javára szerződés kötő harmadik személyt, mint Megrendelőt terhelik, és ő írja alá az utazási szerződést is, a jogok pedig az Utast illetik. Az Utas az utazásközvetítő szerződést magára nézve kötelezőnek tekinti
12. Módosítási feltételek
Bármely, az Utas által kezdeményezett módosítás (név-, szálloda-, időpont módosítás, stb.) esetén a szolgáltató és az Utazásközvetítő által meghatározott módosítási díjat kell fizetni. Menetrend szerinti járattal történő utazás esetén bármely repülőjegy módosítás csak a légitársaság szabályzata alapján, annak feltételei és díjai mellett lehetséges.
13. Az Utas jogai és kötelezettségei
Az Utas kötelessége az utazás ellenértékének megfelelő összeget megfizetni az Utazásközvetítő tájékoztatása szerint, valamint köteles tudomásul venni az utazásra vonatkozó írásbeli és szóbeli tájékoztatást.
Amennyiben az Utas lemond az általa kifizetett szolgáltatásról, vagy azt nem veszi igénybe, ezek elmaradásáért kártérítésre nem tarthat igényt.
Az Utas köteles az adott ország beutazási szabályaira vonatkozó mindenkori (pl. úti okmány érvényesség) jogszabályokat betartani. Amennyiben az Utast saját hibájából az utazásból kizárják, a befizetett részvételi díj visszatérítésére, illetve kártérítésre nem tarthat igényt.
Az utazásokhoz szükséges úti okmányok (útlevél/személyi igazolvány, lakcímkártya, vízum) és a célországban való tartózkodáshoz kötelezően előírt minimális napi valutaellátmány biztosítása az Utas feladata. Az Utas vállalja továbbá, hogy az előírt egészségügyi követelményeknek az utazás megkezdéséig eleget tesz. Az úti okmányok hiányából, valamint a vám, deviza és egészségügyi rendelkezések be nem tartásából keletkezett károk miatt az Utas semmilyen igényt nem támaszthat az Utazásközvetítő felé.
14. Az Utazásközvetítő jogai és kötelezettségei
Az Utazásközvetítő Szerződésben vállalt szolgáltatás teljesítéséért az Utazásszervező felel.
Az Utazásközvetítő nem felel az előre nem látható eseményekből eredő problémákért, illetve a légitársaságok által történő hibás teljesítésből keletkező károkért, mint például: járattörlés, járat késés, sztrájk, menetrend módosítás, túlfoglalás, vis major, stb.
15. Lemondási feltételek
Az Utas az utazás megkezdése előtt írásban tett nyilatkozattal jogosult a szerződéstől elállni. Útlemondás esetén az Utazásközvetítő 20.000 Ft/foglalás adminisztrációs költséget számol fel.
A jelen szerződés alapján az Utazásközvetítő kizárólag utazásközvetítői tevékenységet lát el, az utazási szolgáltatásra vonatkozó szerződés az Utas és az utazásszervező között jön létre. Az utazás lemondására, módosítására, valamint az elállási jog gyakorlására az utazásszervező általános szerződési feltételei (ÁSZF) az irányadóak. Az Utas az elállási nyilatkozatát az Utazásközvetítőn keresztül is megteheti, azonban a lemondás joghatályosnak kizárólag akkor minősül, ha az utazásszervező erről megfelelő időben, írásban tudomást szerez.
Az Utazásközvetítő kizárólag a saját közvetítői tevékenységéhez kapcsolódó adminisztrációs díj felszámítására jogosult. Az utazási díj visszatérítésére, illetve az esetlegesen felszámított lemondási költségek megállapítására kizárólag az utazásszervező jogosult a saját üzletszabályzata alapján.
16. Hibás teljesítés
Az Utas az Utazási Szerződésben vállalt szolgáltatás hibás teljesítése esetén haladéktalanul köteles kifogását jegyzőkönyvbe foglaltatni. A jegyzőkönyvet az utazás befejezését követő 48 órán belül köteles az Utazásközvetítőnek eljuttatni. Utólagos reklamációt az Utazásközvetítőnek nem áll módjában elfogadni.
Az időben benyújtott panaszleveleket az Utazásközvetítő köteles az Utazásszervező felé továbbítani.
Az Utazásközvetítő nem felel továbbá az Utas által a helyszínen befizetett fakultatív programok hibás teljesítéséért.
17. Egyéb rendelkezések
Az Utazásközvetítő Szerződés aláírásával az Utas hozzájárul ahhoz, hogy az Utazási Szerződés teljesítése kapcsán átadott személyes adatait az Utazásközvetítő tárolja, kezelje, valamint a szolgáltatás nyújtásában közreműködőknek továbbítja. Az érintett természetes személy jogairól információk az Utazásközvetítő honlapján elérhető Adatkezelési tájékoztatóban olvashatók.
EGYÉB RENDELKEZÉSEK
18. Adatvédelem
Az Ügyfél kijelenti, hogy az Adatkezelési Tájékoztatót megismerte, és jelen ÁSZF-fel együtt elfogadja.
19. ÁSZF módosítása
A Szolgáltató jogosult jelen ÁSZF-et bármikor módosítani. Ez esetben a módosítás a Honlapon való közzététellel lép hatályba.
20. Panaszokkal kapcsolatos ügyintézés
A Felhasználó/Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a Szolgáltatónál, vagy az ÁSZF jelen pontjában feltüntetett testületnél terjesztheti elő.
A Szolgáltató a panaszt 31 napon belül válaszolja meg.
Az Ügyfél a panaszával a továbbiakban a Budapesti Békéltető Testülethez fordulhat ajánlásért.
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
21. Vegyes Rendelkezések
A Jelen ÁSZF 2024. 11. 05. napjától érvényes és hatályos. A szerződő felek kötelezettséget vállalnak arra, hogy vitás kérdéseiket békés úton, megegyezéssel rendezik. Ennek hiányában a felek kikötik a Pesti Központi Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét.
1.számú melléklet
Elállási/felmondási nyilatkozat minta
(kizárólag a képzési szolgáltatásokra vonatkozik, és kizárólag abban az esetben alkalmazható, ha a képzés kezdőnapja a jelentkezést követő legalább 30. napon túl van – csak a szerződéstől való elállás/felmondás esetében töltse ki és juttassa vissza)
JUTAKI Kft. – Hungary Expert a Tanárokért és a Diákokért | |
Székhelye: | 2040 Budaörs, Kisfaludy utca 18. |
Nyilvántartási száma: | 13-09-228818 |
Nyilvántartó szervezet: | Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága |
Adószáma: | 32346497-2-13 |
Képviseletében: | Véghné Juhász Krisztina Júlia ügyvezető |
E-mail címe: | info@hungary-expert.com |
Weboldal: | https://www.tanartovabbkepzes.hu/ |
Levelezési címe: | 2040 Budaörs, Kisfaludy utca 18. |
*kérjük a megfelelőt aláhúzni szíveskedjen
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: …………………………………………………………
A fogyasztó(k) neve: …………………………………………………………………………………
A fogyasztó(k) címe: …………………………………………………………………………………
A vételárat az alábbi bankszámlaszámra kérem visszautalni (abban az esetben töltse ki, ha szeretné, hogy a vételárat banki átutalással fizessük vissza):
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Aláírás: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
…………………………………………………………………………………
A Szolgáltató az ÁSZF 7. pontjában foglaltak alapján külön tájékoztatott az elállási, valamint felmondási jogomról az alábbiak szerint:
Elálláshoz való jog:
A Szolgáltató tájékoztatása alapján jogosult vagyok 14 napon belül indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Elállás esetében a szerződés a megkötésére visszamenőlegesen szűnik meg. Az elállás gyakorlására nyitva álló határidő a szerződés megkötését követő 14. napon jár le. Elállás gyakorlása esetében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatérítik nekem a termék ellenértékét.
Felmondáshoz való jog:
A Szolgáltató tájékoztatása alapján a megkötött szerződés tekintetében felmondási jog illet meg a szerződés megkötésétől számított 14 napon belül. Felmondás esetében a szerződés a felmondás közlése napján megszűnik. Felmondás gyakorlása esetében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatérítik nekem a termék vételárát.
A visszatérítés során az eredeti móddal megegyező fizetési módot alkalmazzák, kivéve, ha más fizetési mód alkalmazásához hozzájárultam. Tudomásul veszem, hogy a visszatérítésből kifolyólag semmilyen egyéb költség nem terhel.
Amennyiben elállási, vagy felmondási jogommal kívánok élni, ezen szándékomat tartalmazó egyértelmű nyilatkozatomat köteles vagyok eljuttatni postai vagy elektronikus úton küldött levél útján a fenti címre.
Aláírás:
……………………………………………………………………………………………………………………
Kelt: ……………………, 20……….. év ……………….. hó …………………. nap