
Álomkapcsolat – tanár-szülő-diák – kommunikáció, együttműködés fejlesztése
2025.10.27-11.01. Tervezett
2026.04.06-11. Tervezett
Rovinj, Horvátország (magyarul)
2026.07.19-25. Tervezett
Az #álomkapcsolat elnevezésű tréning fő célja , hogy több oldalról megvilágítsa, szétszálazza a tanár-szülő-diák kapcsolat szereplőinek motivációit, érdekeit, szempontjait és működését, melyet követően optimalizálja a kommunikációs csatornákat, módszereket, támpontot ad a személyes és intézményi brandépítésben, mindamellett hogy feltárja és figyelembe veszi az egyéni személyiségtípusokat, érdekeket.
Hogyan tud egy tanár számára önazonos és mégis funkcionálisan jól működő kommunikációt kialakítani a szülőkkel, a többi tanárral és a diákokkal?
A digitális és az offline kommunikáció sajátoságait, buktatóit is feltérképezzük, annak érdekében, hogy a kurzus résztvevői kész megoldásokkal, kommunikációs stratégiákkal térjenek vissza a saját intézményükbe, saját osztályukba, saját szülői közösségükbe és akár már szeptembertől új lappal, új keretekkel és szabályokkal működtessék nemcsak az információáramlást, de hangsúlyt tegyenek saját work-life balance-ukra is, ehhez pedig foglalkozni kell az önismerettel, saját működéssel és a határszabással is.
A tanárok képzésében nem vagy csak érintőlegesen jelenik meg a kommunikációs képzés;
A képzés elméleti tudáson túl interaktív elemeket, módszertanokat és gyakorlati műhelymunkákat is tartalmaz, mely célja, hogy a résztvevők saját élmények alapján kialakítsák a saját kommunikációs stratégiájukat és azonnal alkalmazható tudást kapjanak.
Az #álomkapcsolat tréning célja a tanár–szülő–diák kapcsolat hatékonyabbá tétele korszerű, tudatos kommunikációs eszközökkel. A képzés során feltérképezzük a kommunikáció stílusait, csatornáit és platform-specifikus sajátosságait, külön blokkban foglalkozunk a digitális kommunikáció szabályaival, személyes brandépítéssel és a valós én és a cyberén eltéréseivel és az online jelenlét tudatosságával.
A résztvevők saját szerepkörüket, elvárásaikat és határaikat ismerhetik fel, ennek mentén személyre szabott kommunikációs stratégiát dolgoznak ki.
Foglalkozunk a kríziskommunikációval, a segítségkérés formáival (pl. coaching, szupervízió), valamint az önismeret és a work-life balance fontosságával.
Az elméleti tudást gyakorlati műhelymunka egészíti ki, így a résztvevők saját élmény alapján, azonnal alkalmazható megoldásokkal térhetnek vissza iskolai közösségükbe.
A tréningen kiemelt szerep jut a kooperációnak, a szempontok „ütköztetésének”, perspektívaváltáshoz szükséges attitűd és módszerek megismerésének, annak érdekében, hogy win-win helyzetet alakítsuk ki az álomkapcsolatban résztvevő szereplők – tanár-szülő-diák – között.
A képzés kis létszámú csoportban zajlik, személyes figyelmet és támogató, együttműködő légkört biztosítva. A hangsúly nemcsak azon van, hogy mit kell változtatni, hanem azon is, hogyan – hogy a kapcsolódás ne a véletlenen múljon, hanem tudatos képességgé váljon.
A kurzus trénere: Tibenszky Móni Lisa
A kurzus nyelve: magyar, a kurzus elvégzéséhez min. B2 nyelvtudás szükséges
A kurzus időtartama:
Málta: 30 tanóra (6 nap)
Rovinj: 35 tanóra (7 nap)
A kurzus dátuma:
Málta:
2025. október 27-11.01. Tervezett
2026. április 06-11. Tervezett
Rovinj: 2026.07.19-25. Tervezett
A kurzus helyszínei: Málta (Malta), Rovinj (Horvátország)
A kurzus ára:
Málta: 515 EUR, de csak a 2025. december 31-ig beérkező foglalások esetén, 2026-tól árváltozás várható!!
A kurzusdíj magában foglalja a kurzust, az Europass igazolást, az Erasmus+ dokumentációt (akinek szükséges)
Rovinj: 595 EUR, de csak a 2025. december 31-ig beérkező foglalások esetén, 2026-tól árváltozás várható!!
A kurzusdíj magában foglalja a kurzust, az Europass igazolást, az Erasmus+ dokumentációt (akinek szükséges), welcome ebédet vagy vacsorát, valamint egy kulturális programot.
Igényelhető források: Az Erasmus+ program keretében minden mobilitási költséget /utazási költség, tanfolyami díjak, szállás, megélhetési költségek/ az ösztöndíj fedez.
Kommunikációs szakemberként 30 éve, trénerként és coachként, segítőként 3 éve dolgozik különböző korosztályokkal, önismeret, érdekérvényesítés, önbizalomfejlesztés, stresszkezelés és kommunikáció fejlesztés kapcsán.
A Felelős Szülők Iskolája alapítójaként évente közel 100 eseményt, tréninget és workshopot szervezünk pedagógusoknak, szülőknek és kamaszoknak – a tanári jólléttől a stresszkezelésen át a generációk közötti együttműködésig.
Hisz a life long learning szemléletben, ezért folyamatosan képzi magát: újságírói képesítés, sport mentáltréning, life és business coaching, Théta Healing oktatás és tanári wellbeing specializáció – melyek mind eszközei a segítő munkában.
Hisz az oktatás és nevelés szemléletformáló erejében, legyen szó egyéni coachingról vagy csoportos tréningről. Az elmúlt években számtalan multicégen kívül dolgozott többek közt az UNICEF-fel, a Közlekedéstudományi Intézettel, a Pécsi Tudományegyetemmel, a United Way pedagógus képzésében vettem részt, ahogy a Sulinyugi és a KórházSuli jótékonysági programjaival is. Tapasztalata van kommunikációfejlesztésben, generációs együttműködésben, kiégés-megelőzésben, asszertív kommunikációban és életpálya-tervezésben. Munkája során a megoldásfókuszú gondolkodás és az emberi kapcsolatok iránti kíváncsiság vezeti.
Történetmesélőként kezdte, segítőként folytatja. Rádiós szerkesztőként, kampánytervezőként és trénerként egyaránt az emberi történetek érdeklik: hogyan lehet hatást gyakorolni, változást indítani, kapcsolódni. Célja, hogy támogassa azokat, akik másokat támogatnak – tanárokat, szülőket, vezetőket, segítő szakembereket.
Jelentkezem erre a képzésre!