Ez a hétnapos intenzív kurzus segít a pedagógusoknak abban, hogy fejlesszék saját jóllétüket és támogató tanulási környezetet teremtsenek. A képzés során a résztvevők megismerkednek a tudatossággal, természetközeli tevékenységekkel, és olyan kommunikációs technikákkal, amelyek kézzelfogható eredményeket hoznak. A résztvevők világosabban látják majd céljaikat, megtalálják kreatív oldalukat, és megtanulják, hogyan tudnak hatékonyan megbirkózni a kihívásokkal. A kurzus minden napja interaktív beszélgetéseket, reflektív gyakorlatokat, kültéri sétákat és gyakorlati feladatokat foglal magában, miközben a résztvevők jólléte központi szerepet kap.
A kurzus tartalma
Ez a kurzus a lényeges jóllét gyakorlatokat tárja fel, melyek a beltéri és kültéri tevékenységeket ötvözve elősegítik a pedagógusok önmagukkal való törődését és a pozitív osztálytermi légkör megteremtését. A gyakorlati kommunikációs készségek, coaching stratégiák és tudatos technikák révén a résztvevők képessé válnak a stressz kezelésére, a fókusz növelésére és a rugalmasság fejlesztésére, mind a magánéletben, mind a munkájuk során. A kurzus olyan kulcsfontosságú területeket fed le, mint az érzelmi intelligencia, az asszertív kommunikáció, a növekedésközpontú gondolkodásmód, és a természet felhasználása a kreativitás és a jóllét fokozására. A kurzus a résztvevőket a készségekkel, technikákkal és egy megújult szakmai szerepfelfogással látja el. A kurzus a gyakorlatban alkalmazható elmélet, a kültéri tapasztalatok, bemutatók, közös munka és reflektív gyakorlatok egyedi keverékét nyújtja.

A képzés célja, célkitűzései
- A jóllét és a hatékony tanítás összekapcsolódásának megértése a modern oktatási környezetben.
- A jóllét és tudatos stratégiák tárháznak feltárása, melyek beltéri és kültéri környezetben egyaránt alkalmazhatók, mind a saját, mind a tanulók jóllétének támogatására.
- Bizalom építése a coaching technikák alkalmazásával az önreflexió és a tanulók támogatásának érdekében.
- Olyan gyakorlati kommunikációs készségek fejlesztése, melyek erősítik a pozitív osztálytermi dinamikát.
- A természetközeli kapcsolat és az érzékszervi tudatosság fontosságának megértése a jóllét, a jelenlét és a fókusz javításának érdekében.
- A hosszú távú öngondoskodási (self-care) stratégiák, időgazdálkodás, határkitűzés és a szakmai kiteljesedés elősegítése.
- Növekedésközpontú gondolkodásmód és kreatív szemléletmód kialakítása a pedagógusokban és a tanulókban egyaránt.
- Egyéni akciótervek kidolgozása a jóllét stratégiák mindennapokba való beépítésére és a mindennapos tanítási gyakorlatokba való integrálására.
Várható tanulási eredmények
- A résztvevők képesek lesznek a jólléti technikák alkalmazására az öngondoskodás és a stresszkezelés javítása érdekében.
- A résztvevők képesek lesznek a tudatossági gyakorlatokat napi rutinjukba beépíteni, ami növeli a jelenlétüket a munkájukban és magánéletükben.
- A résztvevők számos módszert sajátítanak el, melyekkel magukat és tanulóikat is támogatni tudják, a coaching technikák magabiztos alkalmazása révén.
- A résztvevők képesek lesznek hatékonyabb kommunikációs készségeket használni, különösen a határkitűzéskor és a kihívást jelentő beszélgetések során.
- A résztvevők képesek lesznek új megközelítést alkalmazni szakmai szerepükkel kapcsolatban.
- A résztvevők a képzés során megszerzett ismeretek alapján akciótervet készítenek, melyet a tanulóikra vonatkozóan is alkalmazhatnak, hogy új megközelítéseket hozzanak be az osztálytermi dinamikába.
- A résztvevők képesek lesznek javítani a fókuszukat és kreatív képességeiket a gyakorlati – beltéri és kültéri – foglalkozások során.
Célcsoport
- Pedagógusok, akik átalakító és szórakoztató élményre vágynak, mely növeli szakmai és magánéleti hatékonyságukat.
- Tanárok, akik szeretnék saját és tanulóik jóllétét előtérbe helyezni.
- Pedagógusok, trénerek, coachok és vezetők oktatási szervezetekben, akik a természetközeli tevékenységeket és a jóllét gyakorlatait be szeretnék építeni a munkájukba.
- Azok, akik szeretnének gyakorlati eszközöket megtanulni a stressz kezeléséhez és a támogató tanulási környezetek kialakításához.
- Pedagógusok, akik új módszereket és megközelítéseket keresnek, hogy fellendítsék a munkájukat.
A kurzus vezető trénere: Kovács Gabriella
A kurzus időtartama: 35 tanóra (7 nap)
A kurzus nyelve: magyar, a kurzus elvégzéséhez min. B2-C1 nyelvtudás szükséges
A kurzus helyszíne: Rovinj, Horvátország
A kurzus időpontja: 2025. augusztus 03-09.
A kurzus díja: 595 EUR
A kurzusdíj magában foglalja a kurzust, az Europass igazolást, az Erasmus+ dokumentációt (akinek szükséges), welcome ebédet vagy vacsorát, valamint egy kulturális programot.
Igényelhető források: Az Erasmus+ program keretében minden mobilitási költséget /utazási költség, tanfolyami díjak, szállás, megélhetési költségek/ az ösztöndíj fedez.

Tréner
Kovács Gabriella MA& PCC
Nyelvi és kommunikációs tréner, üzleti kommunikációs tréner, tréner, nemzetközi előadó és szerző.
Kattintson a gombra, jelentkezzen!
Jelentkezem erre a képzésre!