A felsőoktatásban több mint 25 éve oktatói, tréneri, vizsgáztatói és kutatói minőségben van jelen. Szakmai tapasztalatát és elméleti érdeklődését igyekszik a gyakorlatban hasznosítani. A tanítás során igyekszik beilleszteni a coaching elveit és eszközrendszerét, valamint kihasználni a vizuális eszközök erejét a tanárképzésben és a nyelvoktatásban. Kurzusain számos területen dolgozik, beleértve a stilisztikát, tantárgypedagógiát, brit és amerikai kultúrát, interkulturális nevelést, kommunikációt és gyermekirodalmat.
Célja, hogy segítse az angol tanárjelölt hallgatókat és a nyelvtanulókat az angol nyelv írásbeli és szóbeli készségeinek fejlesztésében, mivel ezek létfontosságúak lehetnek a munkájukban és a felsőoktatásban.
A coaching szemléletű nyelvoktatás során arra törekszik, hogy fejlessze az önálló gondolkodást, vitakészséget és problémamegoldó képességeket, valamint segítsen a hatékony információgyűjtés és -feldolgozás terén. Mindezek az elemek alapvető fontosságúak az oktatás és nevelés során, valamint az angol nyelvű kultúrák és társadalomtudományok kurzusain is.
Saját szakmai fejlődésében radikális szemléletváltást adott az ICF által akkreditált, ELC Neurolanguage Coaching® kurzus elvégzése és az agybarát tanulásmódszertan megismerése. Szintén segítséget nyújtott a nyelvelsajátítás, a tartalomalapú nyelvi fejlesztés és a pozitív pszichológia területén elsajátított sokéves szakértelem és tapasztalat.
Több nemzetközi és hazai kutatásban, együttműködésben vesz részt, melyek témái a minőségi, innovatív, nyelvoktatás, a coaching megközelítés és a tanári, tanulói motiváció kapcsolata.